luni, 9 ianuarie 2017

Emiliano ingerul cu voce magica

Dragii mei

Doresc sa impartasesc cu voi un de-al meu
Din toata inima imi doresc ca Emiliano inger cu voce magica sa se bucure cu adevarat de recunoasterea talentului sau sa ajunga cat mai sus merita pentru ca este o persoana care te insenineaza inveseseleste pe indata ce-l vezi te face sa il doresti sa faca parte din viata ta indiferent in ce conjunctura si ca timp sau ce reprezinta el pentru tine in acel moment Frate var prieten iubit profesor orice si oricat de putin timp ai petrece alaturi este extrem de pretios acel timp pentru ca el este un om unic pe care nu poti sa nu il adori sa nu-ti doresti din toata inima sa-l cunosti ca persoana nu doar ca un mare artist in devenire si sa vrei prietenia lui pe care daca o primesti in dar niciodata sa nu ii mai dai voie sa plece din inima ta
Eu una voi face tot ce pot stiu ca sa il cunoasca lumea prin intermediul blogului si vlogului meu    Emiliano ingerul cu voce magica



Pe curand dragii mei ☺☺☺☺☺☺☺☺

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu