joi, 5 noiembrie 2015

Sa ne indreptam putin catre.......cultura

Se ne bucuram sufletul largindu-ne orizonturile

Noi oamenii avem libertatea sa facem alegeri din asta ne construim viata dorindu-ne sa o facem cat mai frumoasa

Pentru asta avem mai multe optiuni mai ales cand vine vorba de petrecerea timpului liber mult putin......cred ca ne-am dori ca saptamana sa fie facuta numai din vineri sambata duminica Am ghicit?

In ultimii buni ani o nisa in care poti sa-ti petreci timpul liber in mod placut a cam fost uitata......cea culturala

In loc sa mergem in mall (nu am nimic cu asta si mie imi place mult acolo dar mai prefer si altceva.....sa va dezvalui secretul meu?

o carte buna sa citesti sa te bagi cu totul  in acea poveste

O piesa de teatru sa privesti

Muzica Buna sa asculti


 Ciao dragilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu