luni, 9 noiembrie 2015

Pasiunea mea IT

Pasiunea mea IT

Din copilarie eram fascinata de acest domeniu stateam cu bunul meu prieten computerul ore in sir faceam diverse de fapt.....orice deloc nu plictiseam era /va fi intotdeauna locul unde ma simt cel mai bine atat personal cat si profesional
Acum ca om matur m-am hotarat sa-mi transform pasiunea si in profesie (foarte apreciata la nivel mondial)
Din 2000-2001 de cand a ajuns internetul sa fie cunoscut mai bine  "indispensabilul" internet din zilele noastre mi-am dorit sa invat sa fac site-uri pentru a participa si eu la dezvoltarea lui ar fi fost o bucurie gigantica pentru mine sa fiu capabila sa fac asta
Zis si facut au trecut ceva ani pana sa descopar marele secret "cum se fac site-urle?" dar am facut-o in cele din urma
Norocul mi-a zambit intr-o buna zi am cunoscut un om extraordinar profesional fiind cel mai bun (sunt subiectiva aici recunosc dar nu degeaba am ales sa-mi devina profesor,mentor si bun prieten visul meu profesional este sa ajunge la nivelul la care sa pot lucra alaturi de el in viitorul cat mai apropiat)
Asa incet incet am descoperit acest fascinant domeniu
Invatand sa fiu web designer WORDPRESS (asta imi place cel mai mult tot ce fac/invat dezvolt sa se invarta in jurul WORDPRESS
Domeniul IT va fi o pasiune intotdeauna de suflet pe care voi incerca cat pot eu de bine s-o invat si dezvolt

Ciao dragilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu