duminică, 8 noiembrie 2015

Dor de prieteni dragi

Dor de prieteni dragi

Devenim nostalgici ni se face dor atat de tare de prieteni dragi des
Avand amintiri frumoase in legatura cu fiecare in parte
Sigur social media este o excelenta alternativa care da la o parte bariera distantelor
Insa niciodata nu va putes inlocui un zambet o imbratisare un timp petrecut alaturi de cineva drag o persoana care te face fericit atunci cand sunteti impreuna

Eu am astfel de persoane (se stiu ele care sunt) in viata mea sunt atat de norocoasa pentru asta

Petreceti cat de mult timp puteti cu astfel de persoane dar cel mai important spuneti-le cat mai des.......TE IUBESC ESTI MINUNAT MINUNATA SUNT ASA NOROCOS NOROCOASA DE PREZENTA TA IN VIATA MEA

Asa gandesc pentru ca imi ador prietenii

Ciao dragilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu