duminică, 15 noiembrie 2015

Daca va doriti putin din feminitatea ei....Coco Chanel

Daca va doriti putin din feminitatea ei....Coco Chanel

Dupa cum promiteam povestea Coco Chanel continua si astazi

Daca va doriti sa fiti la fel de elegante rafinate ca ea nu doar stilul vestimentar defineste asta un alt factor la fel de important echilibreaza aceasta balanta......machiajul care este o arta care daca intr-adevar vrei sa te puna in valoare sa uimesti prin frumusetea ta aceasta arta numita machiaj trebuie realizata de un artist adevarat care sa cunoasca toate secretele ei facand o magie cu ele pentru tine pentru a te transforma intr-un personaj remarcat de toata lumea
Eu cunosc un astfel de artist (mi-as dori sa fie make-up artistul meu personal dar...sssssstt secretul nostru da?) oricand te poti baza pe ea ca profesionista pentru ca pune ceva special in acel machiaj extrem de mult suflet pasiune grija pana la cel mai mic detaliu si fata de persoana care se lasa in mainile ei chiar si in miez de noapte daca este necesar om minunat eu una o ador

Faceti si voi cunostinta cu acest om cu suflet atat de frumos Iulia Flamand make-up artistul meu preferat dintotdeauna

Ciao dragele mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu