miercuri, 25 noiembrie 2015

Acceptarea este o calitate extrem de importanta Magda Coman eroina noastra

Acceptarea este o calitate extrem de importanta Magda Coman eroina noastra

De cele mai multe ori noi toti cei cu dizabilitati locomotorii aproape intotdeauna avem din aceasta cauza bariere impuse de situatia in care ne gasim de viata dar mai ales de societatea ROMANEASCA
Eu consider ca si noi putem trai normal si cat mai frumos in ciuda faptului ca suntem asa IN SCAUN RULANT putem visa si face lucruri extraordinare avand o inima frumoasa FIECARE OM ESTE UNIC SI MERITA TOT CE ESTE MAI BUN si cea mai mare bucurie ii va fi atunci cand aprecierea REALA PENTRU CE REPREZINTA CA PERSOANA EU AM NOROCUL SA AM PARTE DE ASTA DE O VIATA

O fata minunata pe care as vrea s-o cunosc personal sa fim bune prietene sa lucram impreuna dezvoltand proiecte interesante a reusit sa inlature toate barierele privind acest aspect

FELICITARI DIN TOATA INIMA MEA MAGDA COMAN SUCCES IN TOT CE FACI SI VEI FACE IN VIITOR SA NU TE SCHIMBI NICIODATA DRAGUTA MEA

Iata o adevarata lectie de viata EROINA NOASTRA

Ciao dragilor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu